FAQ – Najczęściej Zadawane Pytania

 

1. Czy kupowanie followersów/lajków jest bezpieczne dla mojego konta?

Tak, kupowanie followersów/lajków jest całkowicie bezpieczne dla Twojego konta! Korzystamy wyłącznie z bezpiecznych metod pozyskiwania followersów/lajków, które są w 100% zgodne z regulaminami portali społecznościowych. Realizując ponad 18000 zamówień dla naszych Klientów, żadne konto nigdy nie zostało zablokowane czy zawieszone.

 

2. Czy ceny widoczne na stronie są cenami netto czy brutto?

Wszystkie ceny widoczne na stronie są ostatecznymi cenami brutto, tzn. zawierają wszystkie opłaty/podatki. W naszym sklepie nie ma jakichkolwiek ukrytych opłat pojawiających się w dalszej fazie składania zamówienia.

 

3. Kiedy otrzymam zamówienie?

Realizację zamówienia rozpoczynamy już od 1 minuty od momentu otrzymania przez nas Twojej wpłaty. Ponad 98% z 18000 złożonych na naszej stronie zamówień przez Klientów zrealizowaliśmy w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania wpłat.

Ponadto jeśli zależy Ci na szybkiej realizacji zamówienia możesz wybrać dodatkową opcję Realizacja natychmiastowa, która sprawia, iż Twoje zamówienie ma pierwszeństwo przez innymi i jest realizowane priorytetowo.

 

4. Skąd pochodzą followersy/lajki wykorzystywane w Waszych promocjach?

W standardowym zamówieniu konta pochodzą z całego świata. Jeśli zależy Ci na bardziej szczegółowej lokalizacji, możesz dokupić dodatkową usługę Konta z Europy, dzięki której konta będą pochodziły z krajów europejskich, w tym z Polski.

 

5. Czy można zamówić followersy/lajki pochodzące wyłącznie z Polski?

Taka usługa nie istnieje zarówno u nas jak i na jakimkolwiek innym serwisie. Rozwiązaniem takiego problemu jest dokupienie dodatkowej usługi Konta z Europy, dzięki której konta będą pochodziły z krajów europejskich, w tym z Polski.

 

6. Czy Wasze followersy/lajki są fałszywe/puste czy prawdziwe (czy będą posiadały zdjęcia profilowe, bio i zdjęcia w profilu)?

W standardowym zamówieniu konta mogą być zarówno fałszywymi kontami jak i prawdziwymi (w losowych proporcjach). Możesz dokupić dodatkową usługę Prawdziwe konta aby otrzymać zamówienie złożone z prawdziwych kont.

 

7. Czy zamówione u Was followersy/lajki mogą zniknąć z mojego profilu po jakimś czasie?

Niewielka część followersów/lajków może zniknąć po jakimś czasie na skutek działania algorytmów portali społecznościowych lub w przypadku gdy użytkownik dodany do Twojego konta usunie swój profil. Aby ochronić się przed spadkami, zalecamy zakup dodatkowej usługi Gwarancja na 30 dni, dzięki której przez 30 dni otrzymasz możliwość uzupełnienia utraconych followersów/lajków.

 

8. Czy zamówione u Was followersy/lajki mogą pojawiać się na moim profilu stopniowo, a nie wszystkie na raz?

Tak, w takim wypadku wystarczy dokupić usługę Stopniowe dodawanie i Twoje followersy/lajki będą pojawiały się na Twoim profilu stopniowo, w odstępach odpowiednich dla danego portalu społecznościowego.

 

9. Czy/Dlaczego ceny dodatków są zawsze takie same, niezależnie jaki pakiet wybiorę?

Tak, ceny dodatków są zawsze stałe i są niezależne od wielkości pakietu który wybierzesz, np. dodatek “Prawdziwe konta” zawsze będzie kosztował dokładnie tyle samo, zarówno dla pakietu 200 followersów, jak i 10000 followersów. Dzięki temu zamówienie od razu większego pakietu staje się znacznie tańsze niż składanie wielu małych zleceń.

 

10. Czy mogę podzielić followersy/lajki z jednego zamówienia na kilka kont/zdjęć?

Tak, w większości przypadków jest to możliwe. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie danego produktu na dole w zakładce Ważne Informacje.

 

11. Czy mogę zapłacić za zamówienie szybkim przelewem?

Tak, w naszym sklepie masz możliwość zapłaty za zamówienie za pomocą szybkiego przelewu z konta w Twoim banku. Wystarczy, że podczas wybierania opcji płatności wybierzesz nazwę swojego banku i po przejściu na następną stronę zalogujesz się do swojego konta bankowego, a następnie zrealizujesz przelew (nie musisz uzupełniać danych do przelewu – zostaną one uzupełnione automatycznie). Twoja płatność jest obsługiwana i chroniona przez system HotPay.

 

12. Czy mogę zapłacić za zamówienie smartfonem?

Tak, w naszym sklepie masz możliwość zapłaty za zamówienie smartfonem przy pomocy systemu płatności mobilnych BLIK, który dostępny jest dla użytkowników aplikacji mobilnych większości banków w Polsce.